2011-11-14 / - / Vänner kan man inte vara utan!

Publicerat: 2011-11-14 kl. 21:31:21
Hej!

Tänk er att vara utan vänner?
Hur hade livet varit då?


Vänner är någonting som vi alla behöver ha. Människan är ett flockdjur och klarar sig i längden inte själv. Ja jag vet att det finns dem som är ensamvargar, men nu ska vi inte gå in på att alla behöver ha någon, men över lag.
Att vara utan kompisar är ju som att vara ensam, man har ingen att prata med ifall man mår dåligt eller för all del mår bra.

Jag skall inte nämna några namn i denna bloggen har jag bestämt för jag vill inte blanda in någon i mina inlägg fullt ut. Dock skall det poängteras att det finns dem där ute i Sverige som betyder mer för mig än vissa andra.
Jag kan ringa dessa personerna om så klockan är 03.33 och prata om vad sjutton som helst och vi har delat både bra och dåliga stunder.
Jag kommer ihåg när det tog slut med en tjej för ett bra tag sedan och jag pratade, pratade och åter pratade ihjäl denna personen, men denna personen fortsatte att lyssna varje gång och det slutade med att jag vänder mig till denna person i alla olika lägen då jag känner mig trygg att prata med denna personen och det får mig dessutom att må väldigt bra att prata med denna personen.
Jag vet att denna personen vet att den är en av mina närmsta vänner och jag kommer ställa upp för denna personen i alla lägen.

Jag har inte förtjänat att ha vänner i alla lägen, men det är sådana saker som ovan som gör att man verkligen får fram vilka som är ens riktiga vänner. Vänner är sin sak, men riktiga vänner är en annan!
Men samtidigt förtjänar jag inte att vara själv, Ingen förtjänar att vara själv oavsett hur man är som person. Jag önskar verkligen ingen denna skit som verkligen är att vara ensam, det spelar ingen roll hur illa jag tycker om dig!

Det finns flera scenarion som jag kommer berätta om så länge min blogg är i rullning och har ni någon vän som betyder mer av någon anledning, så kommentera!

Jag älskar mina riktiga vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback