Flummig och förväntansfull pojke!

Publicerat: 2013-05-31 kl. 12:00:00

Hej hej bloggen!

Återigen väntas det en spännande vecka. Kommer att vara så slut efter denna vecka så ni anar inte. Givetvis pratar jag då inte om den veckan som vi är i just nu utan nästa vecka.
Blir en vecka med blandade känslor antar jag, först och främst måste man ju nämna att äldsta lillebrorsan tar studenten och det ska givetvis firas in sjukt ordentligt.

Han kommer äntligen kunna stoltsera med att ta den här förbannade studenten vilket jag vet kommer vara grymt. När jag själv tänker tillbaka kan man inte annat än att känna glädje. Studenten var fantastisk!
MEN man ska inte bara försöka hinna med brors student utan man ska försöka hinna med ett doktorsbesök och spela en fotbollsmatch. Allt inom loppet på 4st dagar. För att tillägga till er som inte tror att det blir full rulle så vill jag bara säga att de olika sakerna är på olika platser i Sverige..

På torsdag kväll tar jag flyget ner åt i landet igen för att spendera helgen i Skåne och den ska minst sagt bli spännande på olika vis. Jag har sett fram emot det så mycket så det nästan är löjligt. Jag vet inte riktigt vad det är med mig nu för tiden, är bara allmänt löjlig och oberäknelig känns det som.

Som vanligt blir mina inlägg så flummiga och jag bara tappar ord, men vad ska man göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback