Det kommer bli ett äventyr!

Publicerat: 2013-05-08 kl. 17:10:00
Hej!
 
Fruktansvärt längesedan jag var inne här och tittade. Det är väl som vanligt att man lovar och lovar att man skall blogga ordentligt, men blir oftast inte fallet. Jag har oftast lagt skulden på att tiden inte finns där, men om man ska vara ärlig så handlar det om pririoteringar.
Bloggen har inte varit min största pririotering senaste tiden, men jag tänkte att jag skulle göra ett försök till att skriva några rader någon gång i veckan för det finns tydligen fortfarande folk som är intresserade av vad jag tycker och tänker om en del ämnen :).
 
Nu har det gått en del månader sedan det tog slut med mitt ex och möjligtvis är detta något jag kommer att diskutera längre fram framöver då det är en historia i sig. Men som de flesta vet så präglas ju inte förhållanden som tar slut utav positiva ord och tankar vilket är förbannat tråkigt att skriva om.

Som det ser ut i mitt liv nu är jag glad och ler från jag vaknar tills jag går och lägger mig. Det är nämligen så att jag ska ut på äventyr nu under helgen och det präglas av många tankar i olika banor. Den är jäkla ”tänk om..” känslan är inte fantastisk i alla lägen.
Det känns i alla fall mycket kul att man får möjligheten att åka iväg på detta äventyr och se vart det bär.
Lång resa, men som det känns redan nu kommer den vara helt klart värd det!

Mer om äventyret kommer jag att berätta i nästa vecka då jag inte på något vis vill gå några händelser i förväg.
Men en sak är säker och det står i fet stilt nedan.

Det är något med dig som gör att jag mår så himla bra. Tack så mycket för att du är den du är och att du inte är någon annan än dig själv! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback