Svar på frågorna!

Publicerat: 2011-12-05 kl. 18:39:49

Hej!

Nedan har ni svaren på de frågorna som blev ställda under den sk frågestunden. Ställ gärna följd råga ifall det behövs :).

"Torpare Jansson"
Det som driver mig av att blogga som jag gör är att jag är intresserad av det här som heter "känslor" och jag tänker och reflekterar mycket över detta. Jag har sen jag mådde väldigt psykiskt dåligt för ca 3 år sedan alltid skrivit ned exakt vad jag tyckt och tänkt. Skillnaden som är nu är att jag delar och utbyter tankar med er som läser.
Att det dessutom blivit så pass bra respons till mig gör det ju fantastiskt kul att sätta sig ned och skriva ett par rader var och varannan kväll.

"Anonym"
Jag älskar att skriva och jag tycker detta ämne som jag skriver om är mycket intressant. Jag kan diskutera detta en hel kväll om det ska vara så. Jag började blogga om känslor och liknande första gången för ca 3 år sedan då jag var med i en intervju angående detta ämne och då tyckte dem att jag borde göra en blogg och på det spåret var det.
Då när jag började blogga var jag psykiskt nere pga att det förhållandet jag hade då var ej sunt för mig och jag började redan där visa mycket känslor och det har jag fortsatt göra sen dess då det har fått mig att växa ett par centimeter som person.

Tack för frågorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback