Sammanfattning av år 2011!

Publicerat: 2012-01-06 kl. 21:44:38
Hej!

Nu har ni inte hört från mig på ett bra tag. Dåligt visserligen, men jag skall inte såga mig själv vid fotknölarna för att det varit dåliga uppdatering för saken är den att det har varit väldigt mycket på gång och jag haft i princip alla dagar uppbokade.
Det är nog den längsta perioden i mitt liv där jag inte haft tillgång till min egen dator och då sätta sig ned och skriva lite till er läsare som ändå säger sig läsa min blogg :).

Jag tänkte i det här inlägget nämna ett par saker som då är mina bästa saker/upplevelser för 2011. Det är ett år där det hänt otroligt mycket och när man väl tänker på det är det svårt att sluta prata om det. Jag och mina ett par av mina närmsta kompisar satt och diskuterade detta på nyårsdagen för att egentligen sammanfatta 2011.

* Bal/Student
Detta måste man nämna. Det händer bara en gång i sitt liv och jag glömmer det aldrig. Det var första gången i mitt liv jag hade kostym på mig och första gången man dessutom kände sig så pass stilig. Alla tjejer var mycket vackra och alla killar var mycket stiliga. Man blev verkligen imponerad!
Hela studentdagen var helt galen.. Allt från champagne frukosten på morgonen till studentfesten på kvällen. En dag jag ej kommer att glömma och sen toppa det med att hålla tal inför allihopa dagen efter är något som gjorde detta paket till ett fantastiskt sådant!

* Fast anställning
Vilken tur jag har haft.. Vill dessutom påstå att det är en del skicklighet i det hela då jobbet är som det är. Jag började den 20 Juni 2011 att jobba på ett företag som heter Dialect och då som fast anställd. Detta jobbet har fått mig att växa otroligt mycket som person och jag har fått vara med om väldigt mycket saker som jag inte trodde jag skulle få vara. Jag har tjänat mer pengar än vad jag någonsin kunnat tro jag kunnat göra i den här åldern.
Nu har jag gått vidare och fått en högre roll och har då blivit Teamleader vilket är en roll som jag ser mig själv passa i. Grymt glad över detta och ser fram emot framtiden och att då få gruppen att leverera!

* Mamma/Pappa och syskonen
Det här är också en punkt som jag kände att jag var tvungen att ta upp. Jag har sen jag flyttat upp hit där jag bor nu fått en mycket tätare kontakt med min pappa samt min syster som jag innan egentligen inte träffat knappt något. Det har varit någon gång i kvartalet om jag hade tur. Visst man pratade på telefon, men det är inte detsamma som att träffas.
Nu har jag fått chansen att umgås med min pappa och kommit närmare de båda väldigt mycket. Jag vill att det ska fortsätta så.
Mamma skall också nämnas fullt ut då hon alltid funnits där och stöttat mig i vått och torrt. Mamma har dessutom med sin julklapp till mig fått mig att tro att hon anser att jag är vuxen, men jag vet att jag är hennes lilla son ändå.
Jag älskar min mamma och pappa och alla mina syskon!

Detta var 3 ganska tunga punkter som jag tog upp, men känner att det var framförallt dem jag ville nämna. Självfallet finns det många fler saker man kan nämna. Jag har bl.a varit ute och rest mycket och varit på konsert och så vidare..

Nyårslöfte
är enligt mig halvt överskattat, men om man skall ta något så får man väl säga att det klart hade varit kul att hitta någon att dela vardagen med. Vem det blir och så vidare och om det blir låter jag vara osagt. Det skall såklart kännas helt rätt på alla plan för annars finns det enligt mig ingen mening.
Man skall inte ha någon att dela vardagen med bara för att!

Ett sent Gott Nytt år till er alla från mig!

Kommentarer
• Jasmin - Drömmen om att bli en designer och är Halmstads största blogg..

Hejsan hur har din dag varit? :)

Checka gärna in min kategori "jag syr" och tyck till! :)

2012-01-19 kl. 17:08:44
http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback