2011-12-02 / - / Uppmaning till er alla!

Publicerat: 2011-12-02 kl. 21:21:40

Hej!

Gårdagens inlägg tyckte till och med jag var intressant och ja kände att ja kunde skrivit mycket mer, men för att inte döda intresset för bloggen måste jag hålla igen lite ibland.

Idag är det fredag och förmodligen mitt kortaste inlägg hit tills. Idag kommer jag med en enkel uppmaning såhär i vinter mörkret. Jag vill att alla tar sig tid för den/dem man älskar och bara myser till det som sjutton. Om det är med mormor eller med en kompis spelar ingen roll. Man skall ta sig tid för den/dem man älskar och jag tycker denna dagen passar alldeles utmärkt.

Jag själv är nere där jag verkligen tycker om att vara. Var vet dem flesta, men ingenting jag direkt behöver gå in på. Det är alltid kul att träffa mamma och den sidan av släkten och självklart tycker jag det är allt för sällan när det händer någon gång i kvartalet, men det får ja leva med. Denna kvällen kommer spenderas med dem samt en sv mina bästa polare och det kommer att bli mycket kul och jag hoppas att ni andra känner likadant!

Tänkte dessutom passa på att ge lite reklam till mitt JulSMS som jag skickar varje år. Detta är tredje året som det ska skickas ut till flertalet mobiler ute i Sverige. Sms,et skickas vid 00.00 natten till Julafton och sms,et är väldigt juligt med mycket humor.
Vill du också ha sms,et är det bara att skicka ditt nummer till mig eller skicka ett sms till 0702272010.

Ha nu en fantastiskt rolig och mysig kväll med de som betyder väldigt mycket för dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback