FRÅGESTUND!

Publicerat: 2011-12-03 kl. 10:54:18

Hej!

Idag hade jag tänkt ha min första frågestund på bloggen. Tanken är att detta skall vara återkommande då jag mer än gärna svarar på alla möjliga frågor.

Det är fritt fram att fråga vad som helst och då gör ni det genom att skriva en kommentar till detta inlägget. Man får lov att vara anonym om man nu vill det.
Frågan kan vara allt mellan himmel och gjord, men håll det på en seriös nivå! :).

Det är bara att börja fråga, ni har fram till midnatt på er!


Kommentarer
• Torpare Jansson

Hej Tommy! Jag undrar vad det är som driver dig att blogga som du gör, det måste ta ganska mycket tid och energi från din fritid? Keep up the good work!

2011-12-03 kl. 11:38:30
• anonym

Hej Känslostark!



Vad fick dig att börja blogga, och varför just om känslor och liknande?

2011-12-03 kl. 11:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback