2011-12-11 / - / Sista delen, varför började jag blogga?

Publicerat: 2011-12-11 kl. 15:47:42

Hej!

Usch vad dåligt av mig att vara så fantastiskt seg med mina inlägg. Visst man har inte flera tusen, men dem som ändå förmår sig att läsa mina inlägg skall såklart belönas med kontinuitet.
Har varit full rulle både fredag lördag där fredagen bestod av julbord med jobbet. På lördagen var det upp tidigt för att bege sig till Uppsala för att hämta upp två kompisar för att sedan bege sig till en liten by nära Gävle där vi skulle mest bara slappa och invänta en mycket härlig tjej som skulle komma senare.

Men men.. Jag skall såklart fortsätta berätta om varför jag började blogga. Detta kommer att bli sista delen och jag skall försöka att inte bli allt för långdragen.
Jag avslutade förra inlägget med att berätta att de var tisdag och jag inväntade Kristin och hennes fotograf från Sydsvenskan.
Som sagt tisdag och oftast inte den roligaste dagen på veckan och att det var kallt gjorde inte saken bättre.
Jag spenderade tillsammans med en mycket god vän ett par timmar med dem då dem ställde lite frågor och tog lite kort..
När klockan var ungefär 15 begav dem sig ned mot Skåne igen för då var allt klart.
Kommer sedan ihåg att det bara någon vecka senare droppar ned massvis med tidningar ur brev inkastet och jag slog såklart upp tidningen och då fanns man med på två sidor vilket faktiskt kändes otroligt häftigt!

Det började i stort sett i samma veva komma in mail till mig och då väldigt mycket positivt vilket var kul, man hade spelat upp det motsatta scenariot i huvudet som vanligt..

Det här var egentligen startskottet för det här med bloggande för mig och även fast det var dåligt med bloggande stundtals har det ändå någonstans alltid funnits där :).
Detta var en lång historia och jag hoppas att ni orkade läsa hela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback