2011-12-19 / - / Man mår som man förtjänar..

Publicerat: 2011-12-19 kl. 19:08:10
Hej!

Idag är man hemma sjuk och gnällig. Helgen var fantastiskt rolig, men också mycket krävande för kroppen min. Kan vara för att man är en liten person och oftast inte utsätter kroppen för sånt här, men jag kan tänka mig att göra om det alla gånger i veckan.
Jag vill passa på att tacka Nokia (NRP) och Knut Kommunikation för VIP evengemanget på Dj Tiesto i Globen. Allting var riktigt bra fixat och är glad över att jag följde med på det hela.
Dessutom var det första gången man var i globen vilket då förhoppningsvis inte var den sista gången.

Ett jäkla drag hela tiden och det är alltid intressant att höra historier i efterhand på saker man har gjort som man själv inte kommer ihåg. Pinsamt I know, men sånt är väl livet ibland :).

Nu drar sig tiden mot Jul och det skall bli mycket kul att framförallt få lite ledighet samt få träffa resten av familjen som man inte träffar så ofta. I princip alla dagar fram till början på Januari är uppbokade på något vis vilket jag verkligen älskar då man får träffa massor med fantastiska människor.

Nyår lär bli galet och det lär vi höras om...

Nu skall jag äta alvedon och tycka synd om mig själv, men det är det fan värt! :)


Kommentarer
• Nallen

Tråkigt att läsa att du inte mår så bra :(

Synd att vi inte hann prata mer eller dansa en sväng på globen, såg dig väldigt lite iofs...såg din tjej lite mer.

Hoppas du får en skön och mysig jul, själv är man bara ledig julafton och sen är det fullt ös igen



Take care

2011-12-19 kl. 22:03:39
• Tommy

Ja lite surt, men lätt värt det! :)

Ja men eller hur, tror vi träffades på någon enstaka gång uppe på Vip..

Min tjej vill jag inte kalla det, hennes pojkvän blir väl inte allt för glad om jag kallar henne det ;)



Tack detsamma så får vi satsa på att landa på samma event nästa gång igen!

2011-12-20 kl. 00:30:38
http://kanslostark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback