Vi är väl alla speciella på vårt egna vis?

Publicerat: 2012-01-29 kl. 21:05:14
Hej!

Nu sitter jag här igen med datorn framför mig. Jag skulle vilja skriva "datan", men då blir det väl ett jäkla liv på vissa som är såååå fina i kanten..
Det var ett tag sedan jag bloggade och det har med att göra att jag har haft fullt upp med annat helt enkelt. Visst man kanske kunde slängt in en rad eller två någon gång, men är inte riktigt min grej. Vill försöka hålla det seriöst så gott det går :)

Jag håller i detta
nu på att arbeta upp en liten plan på hur jag ska lägga upp det här bloggandet och då vilka ämnen jag tänkte skriva om. Oftast blir det ganska impulsivt då man kanske diskuterar någonting med sina vänner och sedan vill utveckla det, men det får ni leva med.
Som ni som har läst en del av mina inlägg är jag mycket intresserad av olika punkter som rörande det känslomässiga i ett förhållande. Jag tar gärna en diskussion då det är lite det som är meningen. Alla kan inte hålla med i mitt tänk då vi alla har olika åsikter!

Jag skulle gärna vilja ha tips på saker att skriva om, då får ni som ändå läser det jag skriver en möjlighet att påverka det hela.

Det nalkas nu ganska stressiga, men fantastiskt roliga tider. Jag kommer snart att få vara med om en helt sjuk upplevelse där jag har fått möjligheten genom en säljtävling att uppleva Manchester från sin bästa sida. Vi ska inleda första kvällen med att se på en av de bättre musikalerna.. Då jag inte har någon aning om vad det kan vara så har man en ganska hög förväntan på det hela.
På lördagen blir det ultimat, egen VIP Loge på Old Trafford och se matchen mellan Manchester United och Liverpool.. Det kan nog fan inte bli bättre! :)

Jag skulle vilja att ni som läser detta tar och funderar på en sak..
Varför säger man alltid att de av de kvinnliga könet är speciella, men aldrig tvärtom?

Jag kommer fundera på det tills vi hörs igen! :)

Jag tycker livet är Underbart, nu skall vi bara finslipa det!


Kommentarer
• Kalle

Fy*an vad gay att blogga!!

2012-01-29 kl. 23:16:42
http://motherspin.com
• Johanna

englands resan hade varit ännu bättre om jag följt med ;)

2012-01-30 kl. 07:16:35
http://johannaavvattensta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback