INFO, Ny design/layout!

Publicerat: 2011-11-30 kl. 17:03:10
Hej!

Vill bara passa på och nämna till er alla som mot all förmodan inte märkt det att man äntligen har fått till en fin design till sin blogg. Jag skall inte hylla mig själv för fem öre uten all cred går till en tjej vid namn Mimmi.
Ni hittar länk till henne uppe till höger.

Nu tycker jag att bloggen är i fas och det skall bli kul att fortsätta blogga då det trots allt är en del som läser vilket jag tycker är fantastiskt kul! :).

Ikväll kommer jag att ta tag i det här med förhållande/förhållanden igen och då kommer jag att beskriva ett förhållande som jag tycker att det ska vara.
Till och med jag tycker att det ska bli en intressant läsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback