Du ger mig rysningar!

Publicerat: 2013-05-13 kl. 00:22:20
Hej bloggen!
 
Då var man tillbaka i Sverige igen och ligger just nu nerbäddad i min styvpappas soffa och tittar på TV. Är väldigt tankspridd för tillfället och vet inte riktigt hur väl formulerat detta blogg inlägg kommer att vara, men det hoppas jag ni alla har hänsyn med.
 
Som jag nämnde i föregående blogg inlägg skulle jag ut på ett äventyr och jag tänkte här berätta lite mer angående detta äventyr. Det började i lördags morse med en biltur till flyget, därefter fortsatte resan med en del timmar tåg innan jag var framme i Danmarks näst största stad, nämligen Århus!
I denna stad skulle jag spendera tid med en flicka som jag helt otroligt nog började prata med genom Instagram.. Jag var såklart mycket nervös över olika saker, men jag ville åka och träffa henne så gärna då hon helt enkelt verkade vara för bra för att vara sann.
Just nu liggandes med en tår i ögat kan man konstatera att det var en fantastisk flicka jag träffade som jag både hoppas och tror kommer att träffa många gånger till.

Lördagen spenderades först med en rundtur i centrala Århus då vi sedan tog oss till restaurangen "Hereford" där vi hade bokat bord. Servicen och maten där var enormt bra och kan varmt rekommendera denna restaurang ifall det är någon där ute som har planer på att ta en tur till Århus.
Efter vår två rätters måltid gav vi oss ut i vimlet bland en massa alkoholpåverkade ungdomar, men det gjorde mig inte ett dugg då man var så lycklig redan då.
 
Sammanfattningsvis kan man säga att allting var över förväntan. Att bara få kyssa, krama och helt enkelt hålla om denna tjej gav mig rysningar i hela kroppen. Det var en sådan fantastisk känsla som gör att man inte kan säga annat än att detta är HELT rätt.
Att sedan behöva åka därifrån var något av det svåraste jag gjort i hela mitt liv, att släppa någon som man inte vill släppa taget om är helt horribelt. Gråtandes på tåget fick man försöka samla ihop sig och se det hela positivt. Detta känns som en början på en helt fantastisk resa som jag inte vill missa. Jag kan inte annat än att längta tills nästa gång jag får spendera tid med denna tjej.
 
Till dig Simona vill jag säga att jag är så glad, så himla glad att jag fått möjligheten att lära känna dig. Du är en flicka som nu finns i mitt hjärta och jag kan inget annat än att bara tycka om allt med dig då jag tycker du är helt underbar.
Jag vet att det är tufft att vara så långt ifrån varandra, men vi kommer hjälpa varandra och på så vis göra vårt bästa med att i slutändan göra det omöjliga möjligt.
Jag kommer att ha svårt att sova utan dig, men jag kommer glädjas av tanken att varje gång jag sluter ögonen så kommer det allt närmare nästa gång jag ligger med mina armar runt dig <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback