2011-11-08 / - / Start på start på start..

Publicerat: 2011-11-08 kl. 00:56:56
Hej!

Här har ni mig, en kille på 19 år som under sin uppväxt varit med om ganska mycket, trots att jag bara är 19. Självklart är det både positiva och negativa saker, men det gäller alla människor där runt om i världen också.
Jag är en kille som alltid står för det jag säger samt att jag alltid vågar säga vad jag tycker.

Jag har som yngling varit med i tidningen angående det här området och måste ändå få påstå att det verkade uppskattat det jag hade att säga och att det framförallt var ovanligt.

Speciellt när det handlar om känslor.
Många killar är skygga och känner sig "tjejiga" när man pratar om detta ämne vilket jag tycker är förbaskat fel. Jag vet att jag kommer få mothugg för det jag påstår, men det gör mig inte ett dugg.
Min uppfattning är att många killar vill visa känslor, men känner att det påverkar ens image då man kan anses som svag, en mes med andra ord..

Ni kommer i min blogg kunna få hänga med på en resa i känslornas värld där jag diskuterar angående olika punkter samt visar att man som kille kan visa känslor också.
Jag kommer ta upp olika problem som många stött på och framförallt förhållande biten är en förbaskat intressant punkt.

* Har du en fråga? Tveka inte att skriva!
* Använd ett vårdat språk.. Annars kommer kommentaren ej att komma med.
* Alla får säga vad man tycker utan att någon ska döma!


OBS!!
Layout och sådant är på ingång, det kommer att komma inom kort.
Ni får hålla tillgodo med inläggen så länge :)



Kommentarer
• Felicia

Hej Känslostark-bloggen!



Jag har en fråga.. Har du någon gång upplevt att dina vänner eller liknande gjort narr av dig p.g.a din blogg?



Felicia

2011-11-24 kl. 18:10:13
• Anonym

Hej Felicia!



Jo det har blivit lite grann, men samtidigt mycket mindre än vad jag från början räknat med. Anser inte heller att de som gör narr av en inte är en riktig vän då dem ska kunna acceptera den man är.

Jag tar det med en nypa salt när det väl kommer, men det är klart att man hoppas på kommentarer åt det positivare hållet :).



Mvh, Tommy

2011-11-24 kl. 22:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback