2011-11-08 / - / Länk till den urgamla intervjun

Publicerat: 2011-11-08 kl. 11:58:01
Hej!

Nyvaken som man är efter att ha åkt på någon förkylning under kvällen och natten vilket gjorde att man missar jobbet ifag, vilket inte är bra..
Men men det är bara att gilla läget och det är tur att det var en så bra dag igår som det ändå var.

Jag satt och googlade på mig själv innan för att se om någon av mina andra bloggar fanns kvar och det gjorde dem!
Hittade dessutom en länk till den urgamla intervjun med sydsvenskan vilket var fantastiskt kul och häftigt.

Intervju om känslor!

Denna intervjun gjordes baserandes på en novell jag gjorde efter mitt första egentligen långa förhållande. Intressant att läsa hur man tänkte och resonerade under den perioden.
Jag ska försöka leta upp novellen i sin helhet och se om jag kan klistra in den här. :)

Mailade iväg till en som gör blogg designer igår och se om jag får svar idag. Vill gärna ha klart med den så fort som möjligt då det känns mer seriöst och proffsigt med en fin layout.

Ni som läser intervjun kan väl säga vad ni tycker? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback